فناوری اطلاعات
 
دانستنی های من
دانستنی های من در کامپیوتر

از خردامتدادمیابد.

تجارت واقتصاد با استفاده از فناوری اطلاعات مجازی شده اند وکارایی آنها بالا رفته است .

مزایای عمده ی استفاده از فناوری اطلاعات در این حیطه ها میتواند به صورت زیر خلاصه شود:

ارزان تر شدن خدمات        سرعت وسهولت بیشتر در فرآیندها

استفاده از فناوری اطلاعات میتواند در بهروی خدمات آموزشی وخدمات دولتی نیز تاثیر شگرفی داشته باشد که این پدیده به مرور در کشورمانیز درحال رشد و تاثیر گذاری است.

دوستان مهربانم!

از نگاه های قشنگتان ممنونم و سپاس گذارم


نظرات شما عزیزان:

نیما
ساعت13:55---30 تير 1395
خیلی زیبا بود مطلبت و وبلاگت

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
سه شنبه 29 تير 1395برچسب:فناوری اطلاعات, :: 9:25
مهدیه قربان نژاد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید من این وبلاگ رو برای به اشتراک گذاشتن دانستنی های خودم درست کردم و امید وارم شما هم از خواندن این مطالب لذت ببرید.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانستنی های من و آدرس m-computer-m.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 39
تعداد آنلاین : 1

 
 
 
خرید مانتو - خرید مانتو